ZBOŽÍ V AKCI

KONTAKTY

Petr Blaha
Sněžné 106
592 03 Sněžné
tel: 732 668 141
napište nám

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 75 Kč
skladem
naše cena 35 Kč
skladem

ANKETA

Jaké výrobky by jste přivítali v našem e-shopu?

sušenky 68% pečivo 11% moučníky 10% slané krekry 11%

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky  stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené  prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito  obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.


2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme  vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop.  Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme  se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v  souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží  vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České  republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické  objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí  uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní  smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním  zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení  objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka  je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o  odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás  budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou  objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to  telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno,  e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele,  případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.

V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o  této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové  náklady na opětovné doručení (99 Kč). Pokud tak neučiní, bude na jeho  adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů s dopravou a objednávka bude  stornována.

V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci.
6) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží vám zašleme Českou poštou 120,-+ 30,-

dobírkou přes DPD 88,- + 25,-dobírka
platbou bezhotovostní  na účet 43-7888470217/0100

nebo je po možné využít osobní odběr (po domluvě termínu)
7) DODACÍ LHŮTA
1.Dodací lhůta do 7 pracovní dnů balíkem České pošty. V případě, že  některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V  případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný  druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši  adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné  reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v  souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho  převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození.  Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady  vzniklé přepravcem neručíme.


Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.


Záruka se nevztahuje na:


a) vady vzniklé běžným používáním

b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:


1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně

2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.